ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Επιστροφή των προϊόντων μπορεί να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Η επιστροφή πραγματοποιείται αφού έχει αποσταλεί στον πελάτη το σχετικό επιβεβαιωτικό e-mail για την επιστροφή με τις σχετικές οδηγίες και αποκλειστικά και μόνο με τις εκάστοτε συνεργαζόμενες με την Εταιρεία μεταφορικές εταιρείες. Τα έξοδα επιστροφής δεν βαρύνουν τον πελάτη, εκτός και αν ο ίδιος επιλέξει για την επιστροφή άλλη μεταφορική εταιρεία από αυτή, που του υπέδειξε η Εταιρεία, οπότε επιβαρύνεται ο ίδιος (ο πελάτης) το κόστος επιστροφής. Για την επιστροφή ο πελάτης υποχρεούται να συμπληρώσει και να αποστείλει το ειδικό «έντυπο επιστροφής». Η περίοδος εγγύησης ισχύει από την πρώτη ημερομηνία αγοράς του προϊόντος. Για να λάβετε υπηρεσία εγγύησης, θα χρειαστεί να προσκομίσετε την αρχική απόδειξη αγοράς και ο σειριακός αριθμός που είναι τοποθετημένος στο προϊόν πρέπει να είναι πλήρης και μη κατεστραμμένος.
Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση, στην οποία παρελήφθησαν. Τα προϊόντα τα οποία βρίσκονται εντός ειδικής συσκευασίας του κατασκευαστή τους, πρέπει να επιστρέφονται χωρίς να έχει παραβιασθεί/αλλοιωθεί/φθαρεί η συσκευασία αυτή και χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι τυχόν ειδικές σημάνσεις τους. Τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται απαραιτήτως από την απόδειξη λιανικής πώλησης. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή αφού έχει αποσταλεί στον πελάτη το σχετικό επιβεβαιωτικό e-mail για την επιστροφή με τις σχετικές οδηγίες (βλ. αναλυτικότερα στους όρους χρήσης παρόντος, πατώντας εδώ).
Καμία επιστροφή δεν γίνεται δεκτή στις παρακάτω περιπτώσεις
- Άνοιγμα συσκευασίας προμηθευτή
- λανθασμένη λειτουργία
- πτώση
- χτυπήματα
- ακατάλληλη έκθεση σε υγρά
- υγρασία
- σκόνη
- οποιαδήποτε άλλη ουσία, κλπ.
- περιπτώσεις όπου το μοντέλο, ο σειριακό αριθμός (IMEI) ή ο αριθμός του προϊόντος έχει αλλοιωθεί, διαγραφεί, αφαιρεθεί ή καταστεί δυσανάγνωστος.
Όλες οι επιστροφές παραλαμβάνονται από το κατάστημα αγοράς και περνούν από τη διαδικασία τεχνικού ελέγχου, ώστε να επιβεβαιωθεί ο λόγος επιστροφής και να διαπιστωθεί, σε περίπτωση ελαττώματος, ότι η βλάβη προκύπτει από κατασκευαστικό λάθος και όχι λόγω κακής μεταχείρισης. Σημείωσε ότι κάποια προϊόντα θα πρέπει να ελεγχθούν από ειδικό τεχνικό σε εξουσιοδοτημένο service της αντιπροσωπείας και ενδεχομένως να χρειαστούν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για να εγκριθεί η επιστροφή χρημάτων ή η αντικατάσταση τους.